Купити акумулятор в Хмельницькому, авто акумулятори Хмельницький - akb24.com.ua
Підбір акумулятора по марці автомобіля в Хмельницькому
-
Акумулятори на
Alfa Romeo -
Акумулятори на
Acura -
Акумулятори на
Audi -
Акумулятори на
BMW -
Акумулятори на
BYD -
Акумулятори на
Chevrolet -
Акумулятори на
Chery -
Акумулятори на
Chana -
Акумулятори на
Citroen -
Акумулятори на
Dacia -
Акумулятори на
Daewoo -
Акумулятори на
Daihatsu -
Акумулятори на
FAW -
Акумулятори на
Fiat -
Акумулятори на
Ford -
Акумулятори на
Honda -
Акумулятори на
Hyundai -
Акумулятори на
Geely -
Акумулятори на
Infiniti -
Акумулятори на
Jeep -
Акумулятори на
KIA -
Акумулятори на
Lancia -
Акумулятори на
Land Rover -
Акумулятори на
Lexus -
Акумулятори на
Mazda -
Акумулятори на
Mercedes -
Акумулятори на
Mini -
Акумулятори на
Mitsubishi -
Акумулятори на
Nissan -
Акумулятори на
Opel -
Акумулятори на
Ravon -
Акумулятори на
Smart -
Акумулятори на
Seat -
Акумулятори на
Samand -
Акумулятори на
Skoda -
Акумулятори на
SangYong -
Акумулятори на
Subaru -
Акумулятори на
Suzuki -
Акумулятори на
Peugeot -
Акумулятори на
Renault -
Акумулятори на
Toyota -
Акумулятори на
Volkswagen -
Акумулятори на
Volvo -
Акумулятори на
ВАЗ -
Акумулятори на
ГАЗ -
Акумулятори на
ЗАЗ
Акумулятори Хмельницький
Давайте детально розглянемо Що таке тип корпусу і як їх відрізнити. Перший тип корпусу якому ми розглянемо це Європейський, він вважається найпоширенішим і встановлюється на такі марки як Mercedes, Volkswagen, BMW, Audi, Skoda, Peugeot, Citroen і так далі.
З особливості це простота у виробництві, звідси і лояльніше ціна. у габаритах має постійну ширину 175мм і висоту 190 мм довжина відрізняється залежно від місткості.
Азіатський тип корпусу встановлюється у своїй більшості на японські корейські автомобілі Toyota, Lexus, Mazda, Hyundai, KIA, Honda і так далі. з особливостей цього типу корпусу можна виділити його габарити і клеми, що височіють, над корпусом, корпус став вже і вище чим у європейців. із-за таких особливостей ускладнюється технологія виробництва тому даний акумулятори коштують як правило дорожче чим європейські.
Незважаючи на зовнішні відмінності, усередині Європейський азіатський акумулятори нічим не відрізняються, для більшого розуміння давайте розглянемо з чого вони полягають.
Кожна батарея розділена на 6 відсіків яка маркіруються 6ст, розміщені пластини з позитивним і негативним зарядом, які поміщені в електроліт, розчин дистильованої води і сірчаної кислоти, кожна банка дає напругу близько 2 Вольт і при послідовному з'єднанні 6 банок ми отримуємо 12 вольт. Пластини складаються зі свинцевих грат і пости на намазування. для запуску двигуна потрібна певна кількість пускового струму, його значення міняється що оточує температура, чим нижче температура повітря тим вище потрібно пусковий струм. відповідно Чим вище у акумулятора пусковий струм все завести двигун в мінусову температуру.
Залежить пусковий струм від кількість пластинів чим їх більше тим більше буде пусковий струм, при виборі акумулятора пусковою рівний або більше за рекомендоване. Якщо пусковий струм більше ніж потрібне те нічого страшного, більше ніж треба стартер не візьме, а ось з місткістю без знань експериментувати не варто. При більшій місткості акумулятора генератору треба буде більше часу для поповнення струмом і якщо поїздки тільки в міському циклі на короткі дистанції, то найімовірніше акумулятор буде систематично не до заряджатися, що у свою чергу знижує його ресурс.
Якщо ж вибрати меншу місткість акумулятора тоді йому загрожує перезаряд, що Спричиняє за собою википання електроліту і замикання у банку. Також розрізняються акумулятора і за технологією не так давно більшість акумуляторів були з додаванням з сюрмы вони були повністю обслуговуваними і стійкими до глибоким розрядом З мінусів низький пусковий струм і велика витрата води тому вимагала зараз ти обслуговування і доливши дистильованої води.
На сьогодні сама поширена технологія-це кальцій кальцій батарея за цією технологією вийшло цілий ряд змін. Позитивні негативні пластини виготовлені зі свинцю з додаванням кальцію. Пусковий струм став вищий зменшилася витрата води знизився розряд. З мінусів слабка стійкість глибокому розряду.
Технологія EFB це поліпшена кальцієва батарея, збільшена товщина грат звідси і вище стійкість корозій, довговічність батареї, змінена конструкція конверта сепаратора, поліпшений склад пасти намазування. Деякі виробники додають додаткові компоненти в електроліт, усе Це збільшує ресурс батареї майже в два рази і прискорює прийом зарядного струму акумулятора. З'явилася можливість використання такої батареї на автомобілях з функцією Старт Стоп де звичайний Кільцева батареї при цій функції швидко виходить з ладу із-за постійного недозаряда. Наступна технологія AGM в акумуляторах такого типу електроліт знаходиться не в рідкому вигляді а в спеціальному просоченні із скловолокна між пластинами які спресовані між собою.
Завдяки такій технології електроліт рівномірно вступає в реакцію з поста намазуванням, акумулятор не боїться трясіння, має високу вібростійку також зросла стійкість глибоким розрядом, пускові струми природно зросли. Мінуси також є із-за складності технічного виробництва вартість цих акумуляторів як правило в півтора-два рази більше ніж для акумуляторів за звичайною кільцевою технологією але встановлюється такі акумулятори на автомобілі з технологією старт-стоп підійдуть для любителів нештатної музики, будинків на колесах і водного транспорту.