Як стежити за акумулятором взимку і літом - akb24.com.ua
Що гірше для акумулятора зима або літо
Нарешті настало тепло і Багато автолюбителів можуть з полегшенням зітхнути, позаду холодна зима і неприємні сюрпризи від акумулятора закінчилися. Маючи джерело живлення віком 2-3 роки кожен для вас як рулетка, Заведеться або ні. Що ж відбувається з акумулятором літню жару в цій статті ми і постараємося розглянути найбільш часті хвороби.Найсприятливіша температурою для джерела живлення вважається 20-25 градусів за Цельсієм. У таку погоду батарея легко приймає заряд і навіть повністю розряджений акумулятор може зарядиться від бортової мережі за 2-3 години до нормального робітника стану.
Серйозні проблеми можуть виникнути коли температура повітря підвищується до 30 40 градусів за Цельсієм. Така висока температура, плюс тепло яке виробляє двигун в сумі іноді досягає близько 80 градусів в під капотом просторі.
У таких екстремальних умовах треба бути на 100веренным в працездатності вашої батареї. Дуже часто зустрічаються випадки коли акумулятор в таку жару роздувається або зовсім може вибухнути.
Роздуття і вибух цей наслідок внутрішнього замикання пластинів електродів. Коли виникає внутрішнє замикання акумулятора, у цей момент електроди є свого роду нагрівачами, електроліт починає кипіти і якщо забиті газовідвідні отвори, корпус не витримує внутрішнього тиску і розривається.
Підводячи підсумки Можна дійти висновку, що літо є такою ж екстремальною порою року як і зима з її лютими морозами і для того, щоб вам не припало купити акумулятор радимо вам провести огляд і профілактику ваші батареї.