Як не вбити новий автомобільний акумулятор - akb24.com.ua
Як не угробити новий акумулятор
Зарядка неправильною напругою струму, частіше це струм вищий за покладений
При такій форсованій зарядці часто спостерігається перегрівання електроліту, можуть посипатися пластини електродів, якщо у вашому типі АКБ використовуються сепаратори, можливе їх часткове або повне руйнування.Усі ці симптоми спостерігаються при використання дуже потужної зарядки не розрахованої для вашого об'єму батареї. Також Якщо ви заряджаєте батарею за допомогою зарядного пристрою Вам необхідно контролювати цей процес.
Періодично варто перевіряти ваш генератор в уникнення підвищення напруга у бортовій мережі. Якщо станеться підвищення у бортовій мережі тоді акумулятор отримуватиме постійний перезаряд.
При постійному перезаряді падає рівень і щільність електроліту, є на цю увагу рівень і щільність, тоді відгукнеться сульфатация пластинів і електродів. У такому разі джерело живлення втрачає свою місткість, електроліт стає темним і каламутним, після чого вам необхідно буде купити акумулятор.
Перегрітий акумулятор як визначити, що з ним робити?
Перегрівання акумулятора зазвичай спостерігається в жарку пору року, коли температура досягає 30 градусів і вище. При перегріванні спостерігається підвищене навантаження на пластини, пакети сепаратори і електроліт.Для уникнення зайвого перегрівання намагайтеся не давати навантаження на батарею при вимкненому двигуні, оскільки при подальшому заряді її температура підвищуватиметься. Намагайтеся не залишати автомобіль під прямими променями сонця.
Що буде якщо в акумулятор додати не дистильовану воду?
При додаванні не дистильованої води вихід з ладу батареї вам забезпечений в найкоротші терміни. Не дистильована вода містить в собі багато мінералів які осідають на на електродів створюючи плівку, потім починається швидкий процес сульфатации.Наслідки низької напруги бортової мережі
Досить поширений випадок коли в автомобілі спостерігається пониження у бортовій мережі. Можуть бути наслідки зносу генератора або проводки автомобіля. При низькій напрузі мережі акумулятор не отримує достатнього заряду і знаходиться стан недозаряда.У такому стані спостерігається поганий запуск двигуна особливо в холодну пору року коли батарея віддає усю енергію і не отримує поповнення. Для відвертання такої ситуації необхідно перевіряти навантаження генератора і бортової мережі при кожному технічному обслуговування автомобіля.