Як правильно обслужити автомобільний акумулятор - akb24.com.ua
Обслуговування автомобільного акумулятора, поради з діагностики і зарядки, детальна інструкція
Якщо ви робите перше ТО, тоді дотримуйтеся наступних рекомендацій1 Робимо первинний огляд батареї, за наявності тріщин у банках необхідно здати в ремонт.
2 Вторимо кроком слід видалити пил і бруд з корпусу батареї а також очистити газовідвідні отвори. Газовідвідні отвори можуть бути розташовані збоку кришки, іноді вони зустрічаються в самих пробках які закривають банки.
3 Перевіряємо рівень електроліту і його щільність. Для перевірки рівня електроліту нам необхідно отримати доступ до банків акумулятора. Для цього слід викрутити пробки і за допомогою приладу під назвою денсиметр перевіряємо рівень і щільність електроліту. Денсиметр це скляна колба з гумовою грушею, стискаючи і розтискавши грушу ми бачимо як колба заповнюється електролітом, перевіряємо його щільність, при недостатній щільності слід додати кислоти або дистильованої води.
4 Закінчивши перевірку рівня і щільності електроліту обов'язково простежите, що ви щільно закрутили пробки.
5 Перевірка з'єднання виведень батареї із зовнішніми клемами. У ідеальному стані ці з'єднання не мають бути окисленими. При окисленні втрачається токопроводимость і це погано діє на роботу джерела живлення. Якщо ви спостерігаєте окислення, тоді за допомогою підручних засобів слід його видалити. Для уникнення подальшого окислення можна обробити місця з'єднання технічним вазеліном типу ВТВ- 1 або спеціальними мастилами.
При другому і подальших ТО акумулятора дотримуйтеся наступних рекомендацій:
При другому ТО і подальших окрім процедур ТО- 1 слід ще перевірити сам електроліт по мірі його розрядженої. Для такої процедури використовується щільномір КИ- 13951, це пластикова колба з грушею і шістьма наконечниками з поплавцями, які розраховані на міру щільності 1190, 1210, 1230, 1250, 1270, 1290 кг/м3. При пропусканні електроліту через колби, потрібні поплавці спливають і дають розуміння про міру щільності.
Після додавання води у батарею, необхідно її підключити до авто і дати попрацювати при заведеному двигуні 40-50 хвилин. Після чого варто повторно виміряти рівень і щільність електроліту. Різниця в щільності не повинна перевищувати значення 20 кг/м3, якщо це значення перевищується тоді слідує купити акумулятор.
Давайте розглянемо малообслуговувані акумулятори, що це таке і як вони працюють?
У технології виробництва малообслуговуваних батарей використовуються сплави з украй малим змістом сюрьмы. Товщина пластинів електродів складає не більше 1.9 мм. Так само тут застосовуються сепаратори за типом пакету, вони надіті на електроди однакової полярності. Батареї такого типу мають дуже високу стійкість до глибокого розряду. Має майже нульовий відсоток саморазряда при зберіганні.Технічне обслуговування цього типу акумуляторів робиться раз в півтора два роки. При ТО робиться очищення від пилу і бруду, прочищення газовідвідних отворів при необхідності доливши води. Перевірку рівня і щільності електроліту радимо робити раз в 6-7 місяців.