Як правильно обслуговувати кальцієвий акумулятор - akb24.com.ua
Особинности обслуговування кальцієвого акумулятора, на що звертати увагу, поетапна інструкція
Технології не коштують на місці і ось до настання 2019 року абсолютно усі виробники акумуляторів перейшли на кальцієву технологію виробництва пластинів (CA/CA). на сьогодні навіть батареї AGM гібридні здійснюються з пластинами які леговані кальцієм. Виходячи з цього виходить, що ці правила можна застосовувати абсолютно до усьому сучасному акумуляторам.1. Стежити за рівнем заряду
Все кільцеві автомобільні акумулятори погано переносять глибокий розряди, тому першим і найголовнішим правилом є стежити за рівнем заряду і при необхідності заряджати до потрібних показників. Виміри треба проводити вольтметром і найправильнішим вважається вимір на холодну, коли машина постояла ніч, в цьому випадку будуть найвірніші показники. Приклад розрядженого акумулятора це 12,2 вольта, якщо вольтметр покаже вам 11,8 і нижче, це говорить про глибокий розряд. Якщо пропустити цей момент, ви ризикуєте поїздити недовго з розрядженим джерелом живлення і незабаром доведеться купити акумулятор.
2. Зміст батареї в чистому вигляді
Тримання акумулятора в чистоті це запорука його довгої служби. При накопиченні на нім бруду створюється міцна плівка з пилу, який при накопиченні конденсату може викликати замикання або небажаний витік і розряд. Також брудом можуть забитися газовідвідні отвори і батарею може роздути або корпус може репнути. Присутність бруду на клемах, особливо не свинцевих, можуть викликати корозію і поганий контакт.
3. Перевірка контакту на клемах
Поганий контакт на клемах. Ця проблема досить часто зустрічається на будь-якій марці авто. Між клемою і контактом батареї можуть утворюватися солі, бруд і іржа. Усі ці компоненти перешкоджають хорошому контакту через що клеми можуть нагріватися і оплавити дроти. Також регулятор напруги отримує неправильні дані, в слідстві може піднятися або впасти напруга у бортовій мережі. Такі перепади напруга спричиняє за собою википання води з електроліту. Очищаємо місце контакту клем за допомогою щітки і тільки з використанням рукавичок.
4. Перевірка кріплення
Перевірка кріплення батареї теж дуже важлива. Враховуючи стан наших доріг, які частіше нагадують напрями, із-за постійного трясіння болти кріплення можуть ослабитися. Пробуємо фізично впливати на АКБ з усіх боків. Якщо він рухається хоч би на пару міліметрів, це привід для перевірки кріплення. Наслідки можуть бути-тріщина або протирання корпусу, втрата герметичності і як наслідок увесь підкапотний простір в кислоті.
5. Загальна діагностика стану
Перевірка стану акумулятора особливо актуальна коли йому перевалило за 3 роки. Найактуальнішим це стає з настанням осені. Прихід першого похолодання дає чітке розуміння про стан батареї. Кращий спосіб визначення стану являється перевірка пускового струму. Саме пусковий струм відповідає за запуск двигуна. При настанні заморозків олія в двигуні стає в'язкішою, і для прокрутки двигуна стартеру знадобиться достатній імпульс пускового струму.
У цій статті ми поділилися з вами основними правилами експлуатації кальцієвих сучасних джерел живлення для авто, дотримуйтеся наших рекомендацій і купити акумулятор вам треба буде ще не скоро.